piątek, 19 kwietnia 2013

Konkurs + Cuksy...

 

Złośliwość rzeczy martwych nie zna granic:P żeby zachęcić więcej osób do udziału w konkursie wprowadzałam zmiany do posta o konkursie i cuksach, przycisnęłam magiczną kombinację klawiszy i cały post poszedł w cholerę...cudnie:/

Wiec od początku muszę całego posta stworzyć:P

Kochani zasady candy uległy zmianie i wyglądają następująco:

* podlinkuj swojego bloga na dole posta
* umieść banerek konkursowy w pasku bocznym na swoim blogu

Do zgarnięcia papiórki, przydasie i sporo stempli...





Natomiast chętni do udziału w konkursie muszą spełnić następujące warunki:

* stwórz scrap lub kartkę do powyższej mapki
* dodatkowe wytyczne: choćby odrobinka różu i turkusu, choćby jedno małe serduszko i coś napisanego lub narysowanego odręcznie.  
* umieść banerek z info o konkursie na swoim pasku bocznym
* opublikuj post z pracą konkursową i podlinkuj ją TUTAJ:

>>>>>>>>>>>>>>>>

A do zgarnięcia w konkursie: przydasie, papiery, dużo dymków "stick it", sowy, rower, spinacze, alfabet piankowy... a także zestaw biżuterii z filcu w wybranym kolorze wykonany przeze mnie oraz dowolna duża (25-30cm) litera w wybranym kolorze zrobiona na zamówionko (napis 'peace' jest tylko przykładem o jakie litery chodzi;))


Macie czas do 5 maja. Zwycięscy cukierasów i konkursu zostaną wylosowanie przez Pana Randoma.

A tak wygląda skrapiszon na podstawie którego powstała mapka..


Kochani mam nadzieję, że wszystko jasne, jeśli nie to pytajcie śmiało w komentarzach:)

kiskis
Agi

2 komentarze:

  1. jasne jasne ........ dzis na teapecie mapka :) a ja mam nowe focie więc będzie EKSTRA :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe Candy - z przyjemnością biorę w nim udział:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...